Kızlar cok kararrsızım hem afadı hem egmyı kazandım egm ankarada kadrolu afad ıse bulundugum sehırde sozlesmelı bır tane oglum var babasıyla aramız kotu aıleme karsıda saygısızlıkları var vrllasılkelam ayrılacaz gıbı bırsey burda annemıde huzursuz ettıgı oluyor oglumla annemde kalıyoruz dıyr annemı dusuman edındı hangısını sececcm karar veremıyorum ben de sogudum artık ama ıcımde hep bır kararsızlık var o mu olsun bumu olsun bıldıgım sehır mı yoksa dıgerımı dıgerındede annemın akrabaları car gıdersem babasından ayrı kalacak 3 yıl cakılı kadro zorunlulu var ıstıyrn gırmeyr grlır dıyorum bı yandan dune kadar ayrılma seda dıyordum sımdı ıse ıyıce sogudumu farkettım duzelmıyecek cunku bır yandan affad sozlesmelı ama rahat denılıuor kafamda bır sonuca varamayınca kotu hısedıyorum afad rahat sozlesmelı ve kendı memleketım dıgerı daha prasodurlu ve ankaranın neresıne cıkacagı bellı degıl bana karar vermemde destek olurmusunuz bılgınız varsa