ilk başta evolvia kullandık kabizlik oldu sonra bebelac golda geçtik düzeldi düzelince sma deneyim dedim denedim 90 cc le daha önceden doyuyordu şimdi sma da doymuyor 90 yedikten sonra hala agliyor anne şutu de az alıyor. Bu arada 2 aylik olmasina 8 gün var geri mi bebelac golda geçsem acaba