Bebegim 1 hafta sonra 4 aylik olacak.eline oyuncak verince tutuyor ama kendisi uzanmıyor oyun halisinda falan oyuncaklara uzanip vurmuyor. Bu aydaki arkadasimin bebegi oyuncaklara uzanip oynuyor vakit geciriyor benimki oyuncaklarla hic ilgilenmiyor hep gezme peşinde kucak peşinde. Bebekleri kiyaslamak dogru degil biliyorum ama uzanamamasi normal mi sizce