Arkadaşlar kızım ek gıda başlangıç 5 ay da başladım ama o zamanlar daha ağzını açıyordu tüküre tüküre de olsa yiyordu ama artık bi tadına bakıyor ya ağzını açmıyor yada dilini çıkarıp kusacak gibi yapıyor ne yapmam lazım önceden yediklerini de yemiyor