Kızım bir aylık gündüz ve gece uykuları gayet iyi benş yormuyor fakat öğleden sonra 3-4gibi uyandıktan sonra bir daha uyuması 22.00-23.00 ü bulluyor özellikle bugün çok ağladı :( kolik bir bebek değil fakat bunca saat uykusuz kalmasına çok üzülüyorum. Ne yaptıysam da uyumuyoe bir süre sonra kendide sinirlendi ağladı… bu normal mi arkadaşlar var mı çözümü olan? O akşam öğle uykusundan derin uykuya geçemiyoruz…..