Lütfen gören yardımcı olsun 1 saat önce bebeğim yataktan düştü kafası beşiğinin ayağına geldi ağladı avunduk uyutmadım oynuyor herhangi bir tehlikeli durum yok ama ben 2 saat uyutmak istemiyorum neşesi gayet iyi ama yinede götürmeli miyim doktora eşim evham yapma çocuğumuz gayet iyi Allah korumuş diyor nolur içimi ferahlatın