Bebeğim 5. Ayına girmek üzere fakat benden ve babasından başka her gördüğü yüze ağlıyor. Doktor yabancılama erken başlamış bu iyi bişey dedi fakat ben endişeliyim işe başlıcam anneme bile ağlıyorken nasıl bırakırım bilmiyorum. Sizin de başınıza böyle bi şey geldi mi geldiyse ne zaman geçiyor ??