Alparslanannesi123 Merhaba 1 aya kadar bebeğim kendiliğinden kaka yapıyordu sonrasında kabız olmamasına rağmen kendiliğinden yapmaz oldu doktora gittik normal olduğunu söyledi kakanın sıvı oluşundan kaynaklı olduğunu fitil verdi başına gelen var mı acaba bu durum
basaksahinx Alparslanannesi123 kaka sayısı sürekli azalır 2. Ay pik dönemidir. Hareket etmeye başladıkça kendiliğinden geçer
fermaninannesi Alparslanannesi123 bağırsakları daha düzene girmediği için normal canım bende nerdeyse her gün fitil atardım hemen kakasını yapardı rahatlardı ☺️