Ozdmr06 AlEs ben 37.5 tan sonrasını ateş diye biliyorum eltimler 2 aylık bebeği ateşi var diye götürmüşler ateş 38 den sonra önemli demiş
Ilkannelik Benimde kızım 7 aylik su an aynı durumu yaşıyoruz 37-38 arası gidip geliyor bizimde. Sizde hırıltı varmiydi?
AlEs Ilkannelik hırıltı yok sadece ateş var özellikle baş çevresi yanıyor gibi. Kan verdik değerleri normal çıktı ateş. Düşürmek için fitil verdi ama geçmiyor
569767 Bizde 9 ayligiz bende ateş nöbetindeyim sadece baş çevresi yanıyor çocuğun 38.7 leri gördüm ılık dus falan fayda etmiyor dişten olabilirmi acaba
Tgctncr Diş ateşi bu kadar yüksek olmaz boğaz enfeksiyonu olabilir kızım sık sık oluyor başı çok yanıyor. En son kanda enfeksiyonu çıkmıştı 40a yakın düşmeyen ateşle. İnatçı ateş sıkıntı dolven calpol dönüşümlü verilince düşüyor ve bebek rahat ediyor
AlEs Kan tahlili yaptırdık temiz çıktı. Diş mi diyoruz acaba bizde ama dediğiniz gibi dişte bu kadar yüksek ateşler olmazmış. Fitil bile düşürmedi ateşini hatta doktor augumentn bile verdi