Naturall ben kıyafetleri hep burçlara koymuştum . Bildiğim kadarıyla fazla kutu etkilemez ama şuan taşıma şirketleri nasıl bilmiyorum. Yalnız hem yazlık kışlık yaparken hep vakumluyorum geri açıldığında acayip bir kırışıklık oluyor kıyafetlerde . Bence mantıklı olan poşete koyup kutulamak