Kızlar saglık ocagından vermislerdi bir iki defa kullandım sonra kabızlıktan dolayı kestim ogünden beri düzeni daha yeni oturdu 8 ayımız bitti dün vir iki defa kullandıgım için içeriğini de okumamıstım ki bir kaç post gördüm içeriği baya kötüymüs ben aimdi 8. Ay için kan tahlili yaptırıcam ama içeriği temiz olan ve kabız yapmayan bir kan damlası öneriniz var mı tahlillerden sonra en azından o sekilde takviye yaparım belki gerek duymayız ama simdiden aklımda olsun