Kızlar 48 günlük bebegim var mamayi kesip anne sütü vermeye başladım emzirdikten sonra kendisi çekiyor basini ama hala endişe ediyorum
doyuyormu diye kakasını 3 gündür yapmamıştı çok az katı kıvamlı yapmış bir sıkıntı olabilir mi bir sorum daha olacak sagarak çıkan sütle
emerken çıkan süt arasında çok fark varmidir sağdigimda az geliyor ama emince kısa sürede bırakıyor 15 20 dakika gibi