bbbusratas ben hiç korse kullanmadım. Yediğime şöyle dikkat ettim böyle dikkat ettim diyemem. Ama ilk aylar acemilik işte, şunu yemeyeyim sütümün kalitesi düşmesin diye diye karbonhidrat çok az aldım sanırım. Sabahları kızımı pusete koyup yürüyüş yaptım. İkimiz için de çok iyi oldu. Havalar da güzel, deneyebilirsiniz.