Elifinannesii_ Kızlar kızımı gece 12 gibi bezledim hiç çiş yapmamış bezin çiş göstergesi sapsarı duruyor normal mi ?
_YanakReisinAnnesii Elifinannesii_ uyku halinde de yapması gerekir sanırım , ben sabahları aşırı ağır bir bez alıyorum altından, gece beslenmesi nasıl acaba ?
GirayMoms Elifinannesii_ oğlum 5 aylık oldu. Gece değiştirmemişsem eğer sabahları bezini aldığımda ağır olur. Bebekler uyku uyurkende. Çiş yapabilirler. Bu konuyu sabah ilk iş olarak doktorunuz ile görüş canım. Söylerken üzülüyorum ama karnı doymuyor olabilir 😔
Elifinannesii_ ssl uyutmasan önce emzirdim baktım emmiyor 70 cc süt içti uyudu. Sonra doktorumuza bu durumu öğlen yazmıştım gece 1 gibi cevap vermiş normal değil diye 80 cc süt daha içirdim uykuda şimdi baktım çizgi mavi olmuş alt tarafları sarı yine şükür yapmış ama 3 saat oldu yapmaması şaşırttı
Elifinannesii_ _YanakReisinAnnesii Ya benimde şu 2 güne kadar bezleri hep öyleydi çocuğuma bişey oldu ne oldu bilmiyorum. Emmiyor istemiyor meme reddi başladı hadi diyorum ne olursa olsun sütümü sağıp vereyim. Gece 12 gibi emzirdim istemedi 70 cc sütümü içirdim uyudu sonra doktorumuza öğlen yazmıştım gece 1 gibi cevap yazmış çiş az yapıyor uzun süre yapmıyor demiştim normal değil yazmış şimdi hemen 80 cc daha süt içirdim biberonla. Sık sık emzirmeye kaldıracağım artık çok üzüldüm
Dmirhn07 Havalar ısındı vucut terleme yapıyorsa terleme yolu ile de atabilir, ilk uyanmasından sonra takip edin bir de o zaman yapmış olur ve emziriyorsanız sık sık emzirin istedikce
Elifinannesii_ GirayMoms canım bu ihtimali hep düşünüyorum meme reddimiz vardı ben risk asla almadım sütümü sağıp veriyorum gece 12 gibi 70 cc süt içti uyudu. Doktorumuza öğlen bu durumu yazmıştım az çiş yapıyor uzun süre bezleri hafif vs diye. Daha yeni gece 1 de cevap yazmış normal değil diye hemen dolaptan süt çıkardım 80 cc içirdim. Ne oluyor çocuğuma anlamıyorum gece 2-3 kez emmeye kalkardı bezleri sabaha kadar taş gibi olurdu. Gecen gece 12 de bi uyudu 9’ da kalktı çiş göstergesi bile sapsarıydı onca saat hiçmi çiş yapmaz… öyle üzülüyorum ki sık sık beslemeye çalışıyorum. Doktorumuz ek takviye başla dedi 2 çeşit mama aldı yemiyor asla istemiyor anne sütü istiyor. Sütüm de var şuan dolapta 200 cc süt duruyor hep içireceğim emzirmeye de sık sık kaldırıyorum. 4. Ayda 700 gram filan aldı .uyudu mu güzel uyuyor hali vakti iyi hep Güler kahkaha atar öyle huzursuzluğu da yok. Hersey iyidi . Ne oluyor böyle anlamıyorum 2 günde oldu ne olduysa
Haticeberkaybslst3103 @Elifinannesii_ canım benim oğlum 5.5 aylık bende gece 2 3 gibi bezliyorum öğlen 12-1 gibi uyanıyoruz beraber ve bakıyorum bazen yapmamış oluyor temiz duruyor bezi gün içinde aşırı derece de terliyor benim oğlum terleme yolu ile attıgını düşünüyorum çünkü yakın zamanda doktora muayneye gitmiştik çok şükür genel sağlıgında sıkıntı çıkmadı gün içinde çişini yapıyor beslenmesi de gayet iyi haziran ayında sağlık ocagına gidicez tekrar aşımız var oradaki hemşiremize de danışıcam bu durumu bide ondan fikir alıcam 😊
_YanakReisinAnnesii Elifinannesii_ bebekler de dönem dönem iştahsız olabiliyorlar yeterli beslenmedikleri içinde böyle problemler olabiliyor hepimizin başına gelmiştir canım üzülme 🙏 birkaç kere bizde yaşadık hiç yapmıyor değil ama az yapıyordu mesela geceleri ama o aralar iştahsızlığı çok oluyordu beslenemediginden de böyle oluyordu sen sık sık beslemeye çalış düzelir 🙏
Elifinannesii_ _YanakReisinAnnesii meme reddimiz başladı ama risk asla almıyorum öyle uykusuzum ki sürekli süt sağdım verdim şuan bile dolapta 200 cc süt var emmeyince hemen biberonla içiriyorum . Doktorumuz da hiç normal değil ek takviye başla dedi 2 çeşit mama aldım asla yemiyor mamayı anne sütü istiyor . 4 ay kontrolde 700 gram almıştı 2-3 gün sonra 5 aylık olacağız . Yetersiz besleniyor olsa ağlamaz mıydı ne oluyor çözemedim gerçekten 😔
AyseninAnnesiiii Elifinannesii_ benim bebeğimde hava ısındıgından beri öyle neden bilmiyorum gece sabaha kadar çiş yapmıyor gündüzleride çok yapmıyor burdada suan sğrekli bu konuyla ilgili post açılıyor bence havalardan
GirayMoms Elifinannesii_ anlatımına göre bebeğininin gelişimide ruh halide gayet güzel. İlk aklımıza gelen beslenmesi oluyor. Bu yerinde ise eğer bebeğinin gelişim süreci ile alakalı olabilir. Bebeklerin mesane kasları yenidoğandan itibaren gelişmiş durumdadır. Aslında bebekler çişlerini tutmayı bilirler. Biz diğer canlılara göre daha kısa süreli doğumlar yaptığımız ve biyolojimizdeki farklılıklardan dolayı doğduklarında yürüyemezler. Doğup yürüselerdi tuvalete gitmek için çişlerini tutabilirlerdi. Fakat belli bir dönem beslenmeye ihtiyaçları var. Belkide minik kızımız bezi ıslak uyumaktan hoşlanmayıp çişini tutuyordu. Bunu biraz HappyKids dışında da araştırmanı öneririm. Bunun dışında bezini takiple ve çok geçmeden doktorunuza götür canım. Bir kontrol yapılsın. Belki ultrasonada bakarlar. Herşey yolunda ise seninde için ferahlar. Sende bu süreçte rüya öğününü atlama canım. Umarım herşey yoluna girer 🤲🏻🌈
_YanakReisinAnnesii Elifinannesii_ canım büyüdükçe birey oldukları farkına varıp kafalarına göre davranıyor bu sıpalar 😂 inan benimki de saatlerce aç kalıyor kendi istemediği sürece hiçbirşey yedirip iciremiyorum dönem dönem hepimizin bebişi böyle oluyor kısa zaman da çiş durumu beslenme reddi falan düzelecektir 🙏
Nily Elifinannesii_ benim kzıımdada olurdu bazen. Bende çok endiselenmistim. Ama sürekli olan bisey değil denk gelmiştir .
Elifinannesii_ GirayMoms bu gece uyku bile uyuyamadım hiç uyanmadı uykuda emzirdim kaç kere. 2 kere biberonla besledim. Hiçbirinde uyanmadı yedi uyudu. Şimdi bezine baktım iyi doldurmuş daha sık emzirmeye çalışacağım aç olabilmesi ihtimali bile uykularımı kaçırdı ama ağlamaz huysuzlanmaz. Gece uykusu güzeldir. Aç olsa ağlar kalkar dedim de uyanmıyor şu 2-3 gündür. Gönülsüz de emiyor zaten zorlayacağım sık sık emzirmeye çalışacağım desteğiniz için çok teşekkür ederim 💐🥰
serebro Elifinannesii_ havalar ısındı ter yoluyla su kaybeder. Bebegin ne kadarlık bilmiyorum ama küçükse gün içinde bol emzir/şu ver. Gece de ince giydir
Elifinannesii_ serebro evet artık kısa kollu ve ince altla yatırıp üzerimi ince pike ile örtüyorum dikkat edeceğim çok teşekkür ederim 🙏🏻💐
Tgctncr Kızım gece emer uykuda ve uyurken çok terler asla çiş yapmaz uyandığı gibi çişini yapıyor. Bizim normalimiz bu.
Elifinannesii_ Tgctncr Buda öyle yaptı bu gece emzirdim kaç kere , 2 kere biberonla uykusunda yedirdim sonradan çiş yaptı