Duyguklyc Kızlar daha oncede olmustu 4-5 aylıkken ozaman su içmiyordu hiç şimdi çok su içiyor ama genede bezde lekeler var neden acaba bılen varmı ?
Blackmom Duyguklyc ya hala az su tüketiyordur ya da kakasını iyice temizliyor musunuz belki kalıntı kalıyordur o da renk verebilir öyle
Dilaramertatakan Duyguklyc Doymadığı için oluyor ilk çocugumda başımıza gelmişti kesinlikle sudan cok maması veya anne sutu nasıl besleniyor onu arttırın yoksa zayıf düşecektir vucut kristelleri dışarı atyor buda hiç iyi değil besleyince onunn olmadgını göreceksiniz
Ndrg-12 Duyguklyc bazen böbrek kumu olunca da böyle oluyor kızımda kum vardı bazen bezi pembemsi bir leke oluyordu. Bol su içe içe düzelttik. Doktor bize ek gıdaya geçmeden önce az az su ver demişti
Duyguklyc Blackmom yok kaka degıl kiremit rengi bezin üst tarafında yani su baya içiyor anlıyamıyorum