Bebeğim doğduğundan beri hep emerken falan kafası terliyordu. Şimdi ekstra ter içinde kalıyor. Yattığı yer sırıl sıklam oluyor. Kısa kollu zıbınla yatırıyorum. Yani kalın da giydirmiyorum. Geceleri üzerindekini sıksam suyu çıkar, o dereceye geliyor. Bulunduğu ortam çok sıcak da değil. Çoğunlukla cam açık oluyor uyurken. Neden böyle oluyor bilgisi olan var mı?