11 aylık oğlum 1 kaç haftadır gece kalkiyor sürekli dişte çıkartıyor ondandir diye düşündüm ağrı kesici veriyorum biraz zor geçiyor dış çıkarma, az önce yine uyandı emziriyorum sallıyorum ama yok uyumuyor en sonunda susadım su içmeye gittim baktım yapisti bardağa kana kana su içti susamış megersem, hava sıcak ondan mı yada gün içinde az mı iciyor acaba emmesi de baya azaldı çünkü kendi azalttı yani, ne zaman su içsem mutlaka oğluma da iciruyorum normal mi acaba