Oykmmkrkn İyi geceler güzel anneler, Oğlum 19 aylık oldu. gel, ver, baba, dede bunları diyor ama hala cümle kurmuyor. Sürekli kitap okuyoruz, aktivite kitabı, okuma kitabı dediğimi işaret ediyor ama hala konuşmuyor normal mi? Doktorumuz normal dedi. O
AntiSosyallKelebek Oykmmkrkn 26 aylık daha iki aydır cümle kuruyor ? 19. Ayında hiç böyle beklentim olmadı çünkü biliyorum ki bu çocuk elbet konuşacak 😂
Busrazehra Oykmmkrkn normal canım normal. bilirim o duyguları bian öyle bi şakımaya başlıyolar ki anlamıyosun bile 😊
2papatya Oykmmkrkn benim kızımda sadece anne baba dede gel git derken bir gün camdan bakıyorduk bana döndü Anne kuşlar nereye gitti dedi. Ben şok 😂😂 o an şokuyla gitti dedim sadece 😂 gitti gitti dedi çok nadir böyle cümle kuruyor o sıralar 21 aylıktı
Bebegimm1 2papatya cumlenin âlasını kurmuş ahh bizde gorurmuyuz o gunleri 😂 kimiside susmuyor diye dert yanir kimisi de konuşmuyor diye birden konusmaya başlasa ne guzel olur ya 😍merakla bekliyorum o gunlerini 😍 Oykmmkrkn benmki de 18aylik olucak burda okuyorum 20 kelimesi olmasi gerekli diye sizin oglunuz soyluyor mu.bende doktora goturmeyi dusunuyorum sizin doktorunuz ne soyledi peki
AntiSosyallKelebek Oykmmkrkn Kız benim kızımın ilk cümlesi anne pak bok oldu 😂 kelimesi varsa korkma takır takır geliyor gerisi zaman ver :)
Sinemisssss Bebegimm1 ben götürdüm doktor 2 yaşına kadar 5-ile 10 kelime söylemesini isteriz dedi kızım 17 aylık 4-5 kelimesi var ve bir kaç hayvan sesi de cıkarır . Arada bir kafaya takıyorum ama sonra zamanı var diyorum
Bebegimm1 Sinemisssss gercekten mi içim ferahladi 20 kelimesi olmali diye yaziyorlar bizde o kadar yok acaba diyorum gelisimi geri mi falan diye kafama takiyordum doktora gittigimizde sorucaktim 🤦🏻♀️
Ccyyln Oykmmkrkn sizinki yine iyi maşallah görümcemin oğlu üç yaşına kadar sadece ses çıkarıyordu anne bile diyemiyordu şimdi 5 yaşında hiç susmuyor ve o kadar güzel bi Türkçeyle konuşuyor kelime haznesi o kadar geniş ki inanamıyor insan bu kadar telaş yapmayın daha çok küçük zaten illa ki komuşacaktır
ZhraCelik Oykmmkrkn 20 aylık bi kaç gün önce ikili cümle Kurmaya başladı oda sadve anne gel baba gel kuş gel baba gitti mama bitti ikili olarak sadve bunları söylüyor