Merhaba arkadaşlar. 10 aylık kızım yaklaşık 3 haftadır mama sandalyesine koyduğumda ileri geri sürtünmeye başlıyor. Başladığı andan sonra da ağzını kitliyor yemek bile yemiyor. Kaldırırsam ağlıyor. Mama sandalyesinde oturtmamaya başladım. Ama şimdide yürüteçte yapıyor. Ona da daha az bindirmeye başladım fakat unutmuyor. Başına gelen var mı? Varsa sorunu nasıl çözdünüz?