Iyi geceler kızlar aklıma takıldı bazı konular sizlerden fikir almak istiyorum 🥰
☆nasıl uyutuyorsunuz ( tek memede ve bazen salıncakta sallayarak uyutuyorum ve bu durumu değiştiremiyorum.
☆Gece çok sık uyanıyor hep mi aç sorgusu
bitmiyor bi türlü 😔
☆özellikle sabahları ne yedirip nasıl yediriyorsunuz( oglum bna cekmis malesef sabahları çok iştahsız hiç ağzını acmiyor)
☆ su olayını da yeni suluk aldım eczacim önerdi (bebedor akıtmıyormuş 40 tl idi) şimdilik elinde arada ağzına atıyor en azından diye şükrediyorum
Bu arada 2 altta 3 tane de üstte hafif çıkan dişlerimiz var teyzeleri sizler de durumlar nasıl 🥰