Doğumunun 2. Günü hastaneden çıkmadan çocuk cerrahisine yaptırdık. Lokal anestezi ile oldu pipisine pet bardak kesip koydular yaklaşık 4-5 gün her beş değişiminde bardak koyduk. Öyle rahat geçti ki iyi ki hemen yaptırmışım acı falan da hissetmedi. İlk oğlum da ha bugün ha yarın derken kaldı 5 yaşında yaptırdık zor iyileşti. Kesinlikle doğar doğmaz yaptırın.