Doğum günü yapanlar menü paylaşsa ne güzel olur. El açması Boşnak böreği, yaprak sarma, pasta. Şuanda net olanlar. 20 kişi oluruz çocuklarla beraber. Güzel bir tabak olsun istiyorum kızımın ilk doğum günü. Ben premature annesiyim kızımla öyle süslü hastane odasında kavuşamadım. Kimsede gelemedi hastane prosedürü malum pandemi. İlk defa bu kadar heyecanla o günü bekliyorum 💕🥰😍