giz [silindi] kizimin 6 ay kinasi icin aldigim elbisem var ama malesef beden uymaz. 34-36 beden kirmizi uzun dantelli bi elbise İhtiyaci olan baskasi olursa yardimci olurum.
ZeynepAdam [silindi] dolap gardolaps gibi uygulamalardan bulabilirsin :) bi bak istersen canim ben kirmizi giymenistim. Elimde ban aolan bir kiyafetim vardi onu giymistim. Bindallimi da kiralamistim.
[silindi] [silindi] malesef yok. İsterseniz dükkana geçince instgramdan atarım kırmızı rengimiz varmı onada bakıyım
ZeynepAdam Sakura-chan sizde olmayabilir bizde var senedir yapiliyor. Bana da yapilmis mesela :) he simdikinden farkli hediye fln dagitilmamis ama var ve yapilmis.
ZeynepAdam giz hehe deyip gecmeli. Gormemis bilmiyor yok diyip kesip atiyor :) nereli acaba tam kaynanam kafasindan bilmedigine yok der uydurma der oda 😉
Ugggg giz tabi herkez nasıl isterse öyle yapar ama bitmiyoki mevlüt kına diş buğdayı doğum günü nasıl basedecegim.bide gelenlerin çoğu iki çocuklu ve hiç ilgilenmiyorlar beni en çok düşündüren bu konu
Minelsare [silindi] kızmın Kınasında giydim bende göğüs altında lastikli L beden isterseniz foto atıym