Yagmurssss1 2.ay aşımız var yarın 🤦♀️ Aşı sayısının çokluğu beni tedirgin ediyor canı çok yanar mı , ateşi çıkar mı , çok mu huysuz olur gibi gibi sorular dönüyor kafamda.. yaptıran anneler nasıl bir süreç izlediniz ?
AntiSosyallKelebek Yagmurssss1 Hiç bişi olmaz bebek olduğu için ağlaması kısa sürüyor en fazla ateş olur oda calpol ile çözülür
Elmas-1 Yagmurssss1 Bizde geçen hafta olduk çok şükür sıkıntı yaşamadık sadece huysuzdu gün boyu o da normal. İnşallah sıkıntısız atlatır bebişiniz 🤗🌸
Sualim Yagmurssss1 2. Ay aşıları huysuzluk ve ateş yapmıyor o aşıları 4. Ayda 2. Doz olarak vuruyorlar bizde onu vurunduk bol bol uyudu 😅
Pelin009 Yagmurssss1 yarın bizde 2.ay asimizi olcaz benide aynı dert sardı valla zaten huysuz bir kızım var insaallah asi ters etki yaratirda azıcık sakinlesir
Sinemcansenturk Sualim ay bende bi benimkinde sanıyorum 2 gün sürekli uyudu kızı. Evet huysuzlukta vardı hafif ama yedi yattı derler ya tam olarak öyleydi o kadar masum geliyordu ki içim uyumasına bile acıdı
Sualim Sinemcansenturk ay demi benimkide öyle 😿 birde atak haftasındayız uyku gerilemesi uykuya direnme üstüne aşı en kötü şeyleri dibine kadar yaşıyoruz 😓
Rainnnn Yagmurssss1 ben yaptırdım 3 ünüde aynı anda yaptılar . 3 dk ağladı hemen telefondan şarkı kolik bebek şarkısı hemen sıstu eve gelince 15 dk aralıksız bi ağlama krizi oldu sonra bitti gitti ateş olmadı Not kolik bebek 🐿