Slnyldrnn Bebeğim 10 aylık. Önce gündüz emmeleri azaldı, günde bire düştü. Simdi de gece ağladığinda emzirmeye çalıştığımda iki emip bırakıyor, daha çok ağlıyor. Bu bir meme bırakma başlangıcı mıdır ? Emzirmek için uğraşmalı miyim?