Allah belalarını versin yemin ederim bu ülkede biz mi mülteciyiz onlarmı mülteci belli değil biz kıt kanaat geçinirken onlar bizden daha iyi geçiniyolar iyice azdılar soysuz köpekler kimse ses çıkarmadıkça pisleştiler defolup gitmeleri lazım çocuklarımızı böyle bi ülkedemi büyütecez bu düşünce bile beni mahvediyo