ogrtmnanneee Klima açmaya başladınız mı ben korkuıorum hasta ederim diye ama bebeğim sıcaktan uyuyamıyor sanırım
ogrtmnanneee Beycaamommy fanı yukarıya veriyorsunuz değil mi kaç derece de çalışması ideal olur bebeğim üşümesin üşütmek istemiyorum bide kapı açık dursa çok soğumaz sanırım oda ideal olur diye düşündüm biz siirtteyiz biz de yandık valla