Iyi aksamlar hanimlar. Ikinci hamileligim daha 5 haftalik bir kızım var dunyalara degismem onu ama bunu hem ben hem esim erkek istiyoruz rabbim nasip ederse ha ama kızım olursa da cok mutlu olurum biz zeten 4 kız kardesiz kardesiminde kız hic erkek olmadi aramizda o yuzden cok istiyoruz bugun hastanede kese soldaydi yani doktor sol tarafa bakti ultrasonla eltimde aradi onun ikiside erkek iste benimkiler sagdaydi seninki ne tarafta dedi solda dedim. Kiziminda soldaydi rabbimden ne gelirse başim gözüm üstüne ama bunun bi dogruluk payi varmidir