aybarsgokalp Miniminnakbebe gaz sorunu veya tuvalet sıkıntısı yoktu o yüzden de sıkıntı yaşamadık sanırım bağırsak düzeni oturup başlamanız en doğrusu olur inşallah en kısa sürede düzene girer 🤲