karabiberimm inşallah. Annemlerin kiracısı 7 sene kaldı evimizde. O zamanın parası babam 150 lira kira alıyordu mutfak dolabı falan yeniydi banyo eskiydi yalan söylemeye gerek yok ama ev temizdi her zaman. Su saati birdi diye babamla annem onlar iki kişi onlardan fatura 80 lira gelse mesela 10-20 lira alıyodu. Kiracımız evde arıtma var diye arıtma çok su harcıyor bende sizden su alcam dediğinde bile tamam olsun dedi bizimkiler. Eşi inşaatta çalışıyordu kalan boyalarla evi boyamışlardı bi oda pembe diğeri yeşil diğeri krem. Evden çıkarken tadilat için eve baktık anahtar prizler kırılmış, lavabo taşı musluk bozulmuş akıta akıta kahverengiye dönmüştü. Ama buna rağmen ne depozito ne de hasar için para almadılar.