Merhaba 17 aylık bebeğim var doğumdan üç ay sonra regl oldum ve sütüm kesildi son 6 aydırda kanamam az 2 gün sürüyor az gelşyor çok doktora gittiğimde görünürne bişey yık dedi kan testi istedi birini verdim onda da sorun çıkmadı ama hormon ve erken menapoz olanları yaptrmadım bu arada yaşım 33 başına gelen var mı?? Telaşlanmaya baslasım yardım lütfen