Noname21 Ben doğuma 28 kilo alarak girdim hiçbir şey yapmadan 28 i de gitti. Son 5 kalmıştı ve gitmiyordu. Simdi 8nun izerine bayram falan derken 5 daha aldim ama inanılmaz şiştim aniden resmen 7 wylik hamile göbeğim oldu. Ödem mi oldu anlamadım. Gunde 7000 adim atıyorum kizimin peşinde kostururken. O yuzden egzersizle uğraşamam. Yokmu oturduğumuz yerde incelten yag yakan bir alet falan 😄
AnnaKurt Noname21 Sitenin spor salonuna gidem dedim bir iki gittim Ali Barlas bırakmıyor ki bir şey yapayım. Saldım ben
Seyyid_Ali_2021 Noname21 sabah aç türk kahvesi içimi yağ yakıyor denemek gerek 🥴80 ile doğuma gitttim 67 de kaldım 😭
Noname21 LilyaBn ahah ya aslında çok yiyorum dersem yalan olur bir süre önce abur cubura dadandim 40 yılda bir yediğim cipsi kola ile her gün yemeye başladım 1 ay kadar galiba. Vücudum aniden şişti anlamadim😄
Noname21 AnnaKurt spor salonu hiç benlik değil hemde kizimi kime birakicam😄 ay birde onla gitsem orada başına ne 8s acar acaba 😄 zayıflama kemeri falan varmış titre te titrete zayiflatiyormus😄
AnnaKurt Noname21 Dedim öğle uykusunda giderim. Yok anam canıma okudu. Bilmiyorum hiç bir ara ip atlıyordum bıraktım onu da
Noname21 AnnaKurt bende aldim ip ama bölgesel incelme de bir faydası yokmuş gobek kalıyor yine sen kaç kilosun
CatBoy Şu egzersizi yaptım göbeğim yok oldu diyecek bir koca yiğit varsa önerisine talibim. Top yutmuş solucan gibiyim 😪 Otobüsteki tek yeri bana vermek istediler bugün iyi niyetli güzel insanlar 🙄
Noname21 CatBoy ahaha ayakta daha fazla yolcu almak içindir çok yer kapılıyoruz ya 😄 bende hamileyken benimle ayni ayda olan kadin bana yer verdi 9 aylik hamile sanmıştı
Ahsenkartal43 CatBoy günlük yatmadan önce 30 mekik cek gidiyor benim gitti şahsen bide akşam az .yani aç uyu saba tok uyaniyorsun öyle öyle mide alışıp 4 kilo verdim bir ayda
CatBoy Noname21 Hahah 😂 kilo ile ilgili sorunum yok 57 kilo 1.67 boy ama yediğim herşey yağ olup göbeğime birikiyor sanki 😂 adet olmasam hamileyim diyeceğim sürekli mi büyür 😂
Noname21 Seyyid_Ali_2021 aslında ben 2 litre li.onlu şu içiyorum suyu hep limonlu içerim ama troitlerden dolayı galiba metabolizma yavaş
Seyyid_Ali_2021 Noname21 asıl en iyisi dahiliye ve diyetisyende rutin kontroller den sonra başlamak sağlık açısından yoksa ani bilinçsiz zayıflama çok hastalığı beraberinde getiriyor 😒
M-V-S868820 Eczaci bi arkadaşım varda ondan duydum bugün hergün yatmadan önce bir bardak süte zencefil, zerdeçal, tarçın çok azda karabiber koyup içiyomuş yağları yakiyo diyo yarın bende basliycam 58 kiloyum ama azıcık yemek yesem karnim hamile gibi oluyo