frknmomy Hanımlar 2 ay 16 günlük bebeğim var gece pek uyanmiyo uyandırmaya calissamda bir türlü beslenemiyo uykusu ağır geliyo kisacasi 😄 Siz besliyormusunuz gece nasıl oluyo ayaginida mincirsam yine ağzına memeyi alıp uyuyo🙈
Mefat frknmomy benim bebeğim de 2 ay 17 günlük gece 1 kez uyanır emer uyur bı de sabah uyanır genelde bu şekilde emiyor. Kendi uyanmadikca ben uyandirmiyorum uyku kalitesi bozulmasın diye.
Miniminnakbebe frknmomy ben 2. Aydan sonra genel olarak ona bırakmıştım. Yine 4 5 saatte bir alarm kuruyordum kalkmazsa diye ama
Aliasafinannesi27 frknmomy bizde 2 ay 16 gunluguz genelde benim bebeğim de en son beslenmesi gece saat 12 gibi oluyor ondan sonrada 5.30. Gibi kalkıp emiyor ondan sonrada emme süresi 1 saatte bir oluyor saat 9 gibi geri derin uykuya dalıyor
ruzgrnanns_35 frknmomy çokta sıkmayın benxe aç olsa kendisi uyanır uyumadan iyice doyurursanız karnınu bence bir sorun olmaz
frknmomy Mefat desenizi benim oğlum gibiymis sizin bebeğinizde benim oğlumda gece uyansada ağzına alıp tekrar uyuyo 🙈 uykuyu seviyrz birazda 🙈🙈
frknmomy Aliasafinannesi27 benim minnosta o saate uyaniyo akşam 11 uyuyo sabah 5 gibi uyanıp iyice emiyo gerisinde uyandırsamda uyanmiyo😄
frknmomy ruzgrnanns_35 ne biliym daha küçük ya benim 2 . Çocuğum büyük oğlum böyle değildi kendi uyanır iyice emerdi bu uykucu olunca 🙈
Miniminnakbebe frknmomy sizinki de gece uykusunu seviyor demek ki 😂 bence ayına göre bakın en fazla kaç saat aç kalabilir diye ona göre alarm kurmaya çalışın ama ben biraz öyle yapıp sonra bıraktım tamamen bizimki de gece uykusunu sever çünkü
nurten06 bizde 2 aylık 14 günlüğüz ben 40 ı çıktıktan sonra 12 de emzirdim 4 de kendi uyandı sonra da saat başı emdi 9 a kadar uyandırmadım hiç uyku düzeni bozulmasın diye
Umay55 2 ay 18 günlüğüz akşam 10 gibi gece uykusuna geçer 3e doğru uyanır sonra 6da uyanır en fazla 7de sonra ayaktayız gündüz de düzgün uykusu yok nasıl dayanıyor minik bedeni bilmiyorum. Bi tane uyuyan çocuk doğuramadım şu hayatta ablası ondan beter di
frknmomy Umay55 ya olsun annesi sağlıkları yerinde olsunda yeter maşallah gecede gündüzde uyku problemimiz yok bizim gaz sancısı olmadığı sürece
mehmel54 frknmomy bebekler 6 saate kadar ac kalabilirlermis doktorum söylemişti ben uyandirmiyordum zaten 6 saat dolmadan kendisi uyanıyordu bence gece uyuyorsa uyandırmayın uyku düzeni oluşur gece ile gündüzü ayırt etmeye baslar 5 saat sonra falan uyandırmadan emzirebilirsin zaten merak etme artık ac olduğu zaman uyanır kendisi
frknmomy mehmel54 evet tabiyki cnm öylede benim büyük oglum gece çok uyanır emerdi Bu oğlum öyle olmayınca Anne iç güdüsü işte rahat etmiyo insan