Arkadaşlar 6buçuk aylık erkek bebeğim var sadece anne sütüyle beslendi bu zamana kadar doktor kontrolümüzden sonra yavaş yavaş ek gıda tadımlarına başladık ama bir hafta sonra kabız olmaya başladı hergün birkaç kez tuvaletini yapan bebeğim üç günde bir anca yapıyor oda kızara bozara ıkınarak bu böyle sürüp gidicek mi yoksa belli bir süre sonra vücut alışırmı acaba bişeyler vermeye korkar oldum sebze pürelerine zeytinyağı vs eklemeyi de ihmal etmiyorum tavsiyeleriniz varsa alabilirim