Ölecem sıcaktan . Bebeğim 3 aylık İstanbul’da oturuyoruz . Kısa kol ve şort giydiriyorum içine de zıbın . Üzerine de Müslin battaniye örtüyorum incecik . Yatak odasında yanımda beşikte yatıyor biz çok terliyoruz gece o da terliyor camı açmıyorum . Açsam iyi olur mu gece üşür mü ne yapacağımı şaşırdım . Evde sadece onun bulunduğu odanın camını açıyorum gündüz cereyan olmasın diye ama gece serin oluyor korkuyorum üşür diye açamıyorum. Ama biz eşimde buharlaşıyoruz terlemekten 😀😀