Ay bende şaşırdım valla sıfır kol zıbın altına şort giydirdim gündüz hapşurdu biraz soğuk gibi geldi vücudu uzun kol zıbın şort giydirdim bu kez terledi mızmızlandı geri sıfır kol zıbın şort giydirdim üzerini de örttüm ama kollarını açıyor beline kdr bende üşür mü diye düşünüyorum