Blge1 canımm çok geçmiş olsun inşallah hemen iyi olur.
Eğer emziriyosan daha sık emzirmeye çalış. En büyük en etkili ilacı anne sütü unutma❤️
Onun dışında özellikle ne yapman gerektiğini bilmiyorum ama şunu tavsiye edebilirim,
Ne kadar dikkat etsen de illa her çocuk üşütecek hapşuracak hasta olacak. Hasta ola ola bağışıklığı da artacak annesi. Evet zor geçiyor bu süreç ama yapacak bir şey yok. Sen içini ferah tut. Bir dahakine daha dikkatli olacağına eminim🌸
İnşallah sabaha bir şeyi kalmaz💕