gnc15 Kızlar bu havalarda nasıl giydiriyorsunuz ya ?? 2 aylık bebeğim gece sadece zıbın ile yatırsam üzerine Müslin örtsem üşürmü acaba . Evin içi sıcak yani gece gündüz Ankara’dayız
Kuzeybabyy gnc15 bence üşür bide sabaha karşı serin oluyor. Daha küçük birde. Zıbın üzerine tulum veya alt üst pijama takımı giydirebilirsiniz ince 🙂
Nureyyla gnc15 bizde ankaradayiz bi atlet bi tişört birde şort giydiriyorum birde üstüne ince nohut battaniyelerden
Kubra1280 Oturduğunuz şehre göre değişir bnce ama 2 aylik bebek usuyebilir zıbın ge tulum giydirin mesela 0 kol zıbın tulum veya alt üst takım
Minkpndam Üşür canım ben zıbın üstüne kısa kol tshirt ve pijama giydiriyorum üzerinede hastane çıkışında olan penye battaniyelerden örtüyorum