aslihaleninannesi çok sık yıkıyorsanız ondan olabilir cildi kuruyor ve ondan kasiniyordur günlük cildini nemlendirin hele ki günde 2 kez hiç yıkamayın kaşınıyor diye geçen sene yeğenimde olmuştu doktoru bu şekilde söylemişti ordan aklımda kaldı çok yıkamak cilt kuruluğuna kaşıntıya ve sonrasında egzamaya sebep oluyormuş sürekli bebekler icin olan nemlendirici sürün birde böyle deneyin