Ecrinoztrk gündüz sıkıntıdan sürekli emmek istiyor azaltmaya çalıştıkça sürekli istiyor ve acıyor dediğimde ağlayarak yerlere atıyor bu süreç ne zaman biter toparlanır ve düzenli yemek yemeye başlar mı
Gündüz aralarını acarak başlamak en iyisi. Gecesi de gündüzü de ayrı zor bu bıraktırma işinin. Meme artık yok deyince tamam diyen bebekler de varmış ama cogunluk zor bir haftadan geçiyor bırakırken.
Benim oğlumun gündüz emmeleri 1-2 idi gece de 5-6 defa emiyordu. Bu noktadan sonra gündüzü kestim. Sonra da geceyi. İlk gece inanılmaz zor geçti. İkinci gece antrenmanlı olduğum için uyanınca ışığı yaktım oyun oynadık, çok aglatmadim. Üç de yine oyunla geçti. İki hafta ağladı geceleri meme için… Ben ilk günler eşime memeden kestigimi söylemedim, çok ağlıyor diye meme ver derdi kesin.
Bir buçuk ay oldu oğlum hala açıp bakıyor mememe ☺️
Yemesine ilk başta faydası oldu ama iki yaş sendromu mudur nedir inatlaşmalar artınca yemesi de etkilendi bundan. (şu an 21,5 aylık)