Kbrburk bu aylarda 2 kere bez değiştirmeniz normal bizim ki baya iştahlı bizde 3 kere değiştiriyoruz ama her bebek emekliden diye bisey yok bizimki yürümenin derdinde 10 aylık olduk kurbana karsilicak gibi duruyor ağız üstü yatmayı sevmiyor ama sizin ayda desteksiz oturuyor olması lazım daha doğrusu bizimki oturuyordu veya yattığı yerden kendi doğruluyor du yattığı yerde dönüyor 1 aydır da oturduğu yerde destek alabileceği yer varya ayağa kalıp sarkiliyor