Toprak_19 Merhaba kızlar. Onerebilceginiz hafif sağlam kullanışlı kabin boy bebek arabası var mı ? Chicco goody plus aklıma yattı ama kullanan var mı nasıldır ?
Esra26 Toprak_19 chicco’nun trolleyme modelini kullanıyorum, çok kullanışlı kesinlikle tavsiye ediyorum. Kapanışı pratik, sürüşü kolay. 2.500₺ idi fiyatı da gayet iyi
JUTENYA Toprak_19 bende post açmıştık bu sabah tam da bu konuda fikir istiyorum ben prego aria diye bir model var o ve kraft A 9 bunları beğendim ama karar veremedim kullanan varsa cevaplarsa sevinirim
Melike-- Ben bir yıldır e bebekten hamilton r1 almıştım baya memnunun çok hafif ve tek elle açılıp kapanabiliyor araştırın bi x1 i de var o fiyat olarak daha hesaplı. Bir yıl önce aldım r1 i şuan acayip artmış fiyatı :((
Toprak_19 Minikprenses_1 nasıl memnun musun ? Sürümü nasıl kışın ayak örtüsü falan var mı ? Bide kenarları çok açık ya kışın sorun oluyor mu
hamisko Toprak_19 Araştırdığım zaman chicco çok hoşuma gitmişti. E bebekte çalışan hamilton r1 de aynı özelliklerde farkı markası demişti. Sırt kısmı daha dikey olduğu için ve fiyatı daha uygun olduğu için hamilton aldım. Şuan çok memnunum hafif ve güzel bir araba. Tek elle bile çok rahat sürüyorum.
Toprak_19 hamisko hamiltonu hiç düşünmemiştim bunu bı arastirayim . Ben şu an gubi platino kullanıyorum ama pek memnun değilim
JUTENYA Toprak_19 olabilir benim baktığım kabin boy du o da baya hafif mağazada gördüm ama diğerlerini merak ediyorum