Nsabckk Gizemlim evet canım 4. Ay aşısını oldu aşırı bi ateş yapmadı ama aşırı huzursuz oldu gece hiç uyumadı bugünde huzursuz umarım yarına geçer. Ateşide en fazla 37.9 oldu 38 i görmedi şükür 😂
Gizemlim Nsabckk iyi bari hafif atlatmis minik👼🏼 bizimkide 1 hafta sonra. Umarim bizimde hafif gecer zaten her aşidan sonra huzursuzluk oluyor mutlaka
Momylion Gizemlim oyun halisina götürdüm nasıl çırpınıyor enerjik sanki sabah olmuş iyi dedim yorulur uyur ama yok 😂 en son eşim sakinlestirici ninni vs açtı biraz kucakta sakinleri de uyuttuk☺️ 4. Ay zorlu geçecek sanırım gezmecilerle 😂
Nsabckk Gizemlim aynen inşallah sizinkide hafif geçer ama 4. Ay benşm ömrümü yedi bitirdi tükendim gerçekten çok zordu
gunesimm11 Gizemlim 4.ay uyku gerilemesi bende yasadım sebebsız yarım saatte bır kalkıyordu intrnete 4.ay uyku gerılemesı yazın cıkar neler yapmalısınız hepsi yazıyor