BuseGizem bebeğin ağladığı zaman emzir. Uykuya geçirmeden önce meme teklif edersin emerse biraz daha uzun uyur en azından ben 15 günlük olduktan sonra hiç 2 saat beklemedim bebeğime bıraktım ne zaman acıktıysa o zaman emzirdim zaten acıkınca ağlıyorlar artık sarılık tehlikesi de yoktur merak etme yani bebeğin açıklığında emzirirsin. Çok uzun süre geçerse sen teklif edersin.