Esdoel bende ankara’dayım ama benim bebeğim daha 4 ay 20 günlük ateş öksürük kusma ishal burun akıntısı hepsi vardı ama ateşi hafifti bende mevsimsel geçiş düzelir diye götürmemiştim hastaneye ama ateşi birden bire 39a kadar çıktı ama ishali durmuştu burun akıntısı ve öksürüğü arttı hemen hastaneye götürdük doktor nezle geçirdiğini ciğerlerine inmediğini kulağına vurduğu için ateşinin yükseldiğini söyledi antibiyotik ve ateş düşürücü ağrı kesici yazdı ateşimiz düştü şükür ama hala burun akıntısı ve öksürük var ve boğazına da ağrıyor galiba hala🥺