Bu sorun bir tek bendemi . Cidden merak ediyorum. Başlarda iyi giden ek gıda işi şimdi yerini sadece mamaya bıraktı. Hicbisey yemiyor. Anca atistiriyor. Salatalık domates meyve vs. Onun dışında hiç bişey yok bir buçuk yaşında girecek mama dan başkasını yemiyor napcam yardım edin