BuseGizem Kızlar bebeğim 2 ay 10 günlük.Bebeğinizi ne kadar süre emziriyorsunuz.Yarım saat emzirip memenizi cekiyormısunuz yoksa bebeğinizin kendisini bırakmasını mı bekliyorsunuz?Bi de kaç saatde bir emziriyorsunuz?Bebeğimin reflüsü var bu arada
acimavi BuseGizem üstte kalsın, ben pek hatırlamıyorum🌸 büyük olasılıkla kendini çekene kadar tutuyordum
Zehraaba BuseGizem Ben her arandığında istediğinde emziriyorum ve kendinin bırakmasını bekliyorum. Benim bebegimde de reflu var. Mama + emme şeklinde gidiyoruz biz. Çok kusuyordu. Reflu maması aldik o çok rahatlattı. Mama veriyorsan aklında bulunsun.
iremecemmom 8 aylık olduk bazen 5 saniye bazen yarım saat 45 dk hic dakika tutmadm hiç kaygıya kalmamanı tavsiye ederim emzirmeden önce rahat uygun bi yer ve sonra kendini sadece rahatlat süt üretimi de inanılmaz artıyor emzirmeden mutlu oldukça