16 aylik kizim var 4.ayindan beri mama iciyor artik biraktirmak istiyorum gunduzleri bir kere içiyor geceleri 2 veya 3 kere normal sut isitip veriyorum icmiyor pinar devam sutu isitip veriyorum onuda pek sevmiyor sute bal katıyorum biraz onada yok mama veriyorum hemen içiyor sizler kaç aya kadar mama kullandiniz nasil bıraktınız hipp kullaniyoruz bu arada