Bugün itibariyle ben de başladım oğluma wc eğitimine . 33 aylık oldu ve son günlerde bezden rahatsız olduğunu fark etmiştim ve lazımlık almıştım aylar önce, tıpkı klozet şeklinde garipsemesin diye o zamanlar korkmuştu ama sabah oturdu yaptı çişini hatta şaşırtıcı derecede olgunlukla 🧿🫣❤️
Ama iki defadır kakayı yakalayamıyorum bahçeye hava aldırmaya çıkardı babası ben götürsem kesin yakalardım bence 🙄
Şimdi bir kaç sorum olacak tecrübeli annelerimize.
Yatağında uyumak istemiyordu beni yanında istediği için ve bu akşam yine yatağını yatağımızla birleştirdik yenidoğan zamanı gibi 😬 yatmadan evvel süt içiyor wc ye götürdüm az önce. Gece bez takmamaya birden bırakmaya karar verdim çünkü. Gece uykusu çok bölünsün istemiyorum aslında 2 kez kaldırsam mı uykudan ?
Bir de kakasını yarın yapar lazımlığa umarım 🥹
Şimdilik fena gitmiyoruz sanki çünkü söylüyor arada bir gelince benim yakaladıklarım dışında. Ve sizler bu süreçte dışarı nasıl çıktınız süreciniz nasıl geçti ?
Hiç kızmadım hep sakindim kaçırdığı zamanda kaka yaptıgında da. İnşallah 1 haftaya hallederiz bu işi🙏🫠