Fahriye_sb Kızlar evimin derecesi 23, 24 geceleri nasıl yatırmalıyım havalar bi sıcak bi soğuk oluyor şaşırıp kalıyorum. Siz nasıl yatiriyorsunuz
Irmakprensesinannesi Fahriye_sb 23 34 se kilolu alt üst takım giydirin pijama şeklinde onla uyutun benim 26 27 derece kziim zibinla uyuyor
Selennnnnn Fahriye_sb Vallahi aynı postu açıcaktım baktım siz açmışsınız benim evim de gece 23,24 derece sabahtan beri dolabını açıp aval aval bakıyorum ne giydirsem diye saat olmuş 11 hala düşünüyorum 🤣
Elika00 Fahriye_sb bence bebeğinize göre hareket edin. Bizim evimiz de çok sıcak ama dereceye göre bakarsam uzun kollu alt üst giydirmem yazıyor gerçi yorganla yatırıyorum ben bazen battaniye bazen pike. Bebeğimin vücuduna göre karar veriyorum. Terliyorsa kısa kola geçiyorum bazen sadece zıbınla yatıyor vücudu soğuksa uzun giydiriyorum. Bebeğiniz sıcağı/soğuğu sevmiyor da olabilir o yüzden bence bebeğinize göre giydirin. Bi süre sonra alışacaksınız
Aslies Fahriye_sb 1.5aylik gündüz kisa kollu zibin altina ince pijama gece yatarken üstüne ince uzun kollu giydiriyorum ince musline sarıyorum gece ben üşürsem ince battaniyesini örtüyorum üzerine esime göre ev cok sicak ama ben sıcağı severim yorganla yatıyorum kendime göre ayarlamaya çalışıyorum bebegimide
Fahriye_sb Elika00 16 aylik bebeğim inan alışamadım canım buranın havası da çok değişik bi gün sıcaksa bi gün soğuk rize değişik havaya sahip
Irmakprensesinannesi Aslies bebeğinize ne çok sıcağa ne çok soğuğa alıştırmayın derim bebk aşırı sıcak sevmez ve terlemeleri hastalığa sebeb
gocebebirbayan Fahriye_sb kısa kol üst, ince pijama alt. İçine de beli açılmasın diye çıtçıtlı yazlık atlet. Bizim evin içi 26 dereyi düşmüyor gece 28 oluyor genelde. Ben bu şekilde giydiriyorum
Duyulurum Fahriye_sb gece 24-25 derece ben ince uzun kollu pijama giydiriyorum. Bacaklarına penye battaniye örtüyorum ama gezerek uyuduğu için üstünde bir şey kalmıyor.